דרים צ׳אט » שיחות סקס » שיחות סקס בטלפון

שיחות סקס בטלפון

סקס טלפוני מהווה את הפתרון המושלם כאשר רוצים ליהנות ולתבל את השגרה.  כולנו חיים חיי שגרה רגילים למדי ולעיתים חשים צורך לפרוץ את השגרה באמצעות שיחה טלפונית על סקס. מדובר בשיחות דיסקרטיות ואנונימיות אותן ניתן לבצע 24 שעות ביממה במשך 7 ימים בשבוע וכך לתת חופש לחשקים שלכם. 

אמנם מדובר על שיחה בטלפון, אך למעשה  מדובר על סקס לכל דבר. מדובר בחוויה אינטימית למדי בו ברגע שאתם חושפים את התשוקות שלכם ומפתיע לגלות כמה דברים אנשים מוכנים לעשות במסגרת שיחת סקס.

חשיבות ההכנה של שיחות סקס טלפוני

אמנם, כל מה שאתם צריכים זה בעצם טלפון, אבל כדאי לעשות הכנה על מנת ליהנות כמה שיותר. יש אנשים אשר אוהבים לעשות שימוש באוזנייה כי במקרה הזה ניתן להשאיר את הידיים חופשיות. כאשר רוצים לשכב במיטה ולשוחח אפשר לעשות זאת באמצעות שימוש בטלפון רגיל.

שיחות סקס בטלפון
שיחות סקס בטלפון
להכנס לאווירה לפני השיחה

חשוב להיכנס לאווירה מתאימה

שיחת אירוטית בטלפון כוללת את האווירה המתאימה. רגע לפני , חשוב ביותר להיכנס לאווירה המתאימה. מוזמנים להישען לאחור או לשכב ופשוט לעצום ולהתחיל לפנטז על האדם אשר אתם משוחחים איתו.  מה עוד אפשר לעשות? אפשר לעמעם את האורות וללבוש לבוש אשר יגרום לכם להרגיש סקסיים. במסגרת ההכנות, ניתן גם לשנות את הקול ולהישמע סקסיים יותר.  אם הזכרנו את האווירה המתאימה, הרי הפתיחה הקלאסית לשיחה על מין בטלפון היא שהצד השני שואל אתכם מה אתם לובשים.

זה לא תמיד חייב להיות הלבשה תחתונה אלא כל לבוש עשוי להיראות סקסי. אם לובשים בגד צמוד ושום דבר מתחת, הרי זה יכול לגרום לתחושה סקסית. בדיוק כמו בסקס אשר מתבצע פנים אל פנים חשוב מאד להקפיד על משחק מקדים- רגע לפני השיחה, ניתן להיכנס אל האווירה המתאימה וללטף איברים שונים בגוף שלכם וכך תגרמו לאווירה להתחמם וליהנות עוד יותר וכך גם ההנאה של הצד השני תהיה מובטחת

מוזמנים להתרכז בכאן ועכשיו

תארו לצד השני מה אתם עושים עכשיו- זה יכול להיות תיאור של איך אתם מורידים את הבגדים שלכם והיכן אתם נמצאים, כיצד אתם יושבים או שוכבים. היות והכל דיסקרטי אין לכם מפני מה לחשוש ואתם יכולים לחוש חופשיים.

אין צורך לדבר על המעשה עצמו, אם אתם מוצאים זאת מביך, אפשר לענות על השאלות של הצד השני ולשאול מה הוא עושה.  אם נדמה לכם כי אתם לא מספיק יצירתיים בשביל שיחה הכוללת סקס בטלפון, הרי הרשו לעצמכם לעשות שימוש בזכרון מן העבר- אין ספק כי השימוש בזכרון מן העבר יסייע לכם במהלך השיחה. מה למשל? מוזמנים להיזכר בכל מפגש מיני לוהט שהיה לכם בעבר תוך תיאור מדויק.

במהלך השיחה להתרכז בכאן ועכשיו
במהלך השיחה להתרכז בכאן ועכשיו
לחקור את הפנטזיות המיניות שלכם
לחקור את הפנטזיות המיניות שלכם

אפשרות לחקור את הפנטזיות המיניות שלכם

באמצעות שיחה על סקס בטלפון ניתנת אפשרות לחקור את הפנטזיות המיניות שלכם. מי מאיתנו לא היה רוצה לעשות זאת? אין ספק כי השיחה מסייעת להפיג חששות ולהסיר מחסומים אשר ניתן לשתף בהם את הצד השני שאינו בן או בת הזוג וכתוצאה מכך ניתן להרגיש טוב יותר. למעשה, בשיחת טלפון תוכלו להיות כל מה שתמיד חלמתם, בין אם אנשיי עסקים מכובדים או כל דבר אחר.

מה עושים לאחר מכן

בדיוק כמו בסקס אמיתי, אם מצאתם את עצמכם נהנים במסגרת השיחה הטלפונית, אתם מוזמנים לומר זאת לפני סיום. היות ואין אפשרות ללכת להתחבק מיד אחרי, ניתן לומר כמה מילים טובות בסיום השיחה ואתם לא יכולים לחכות עד הפעם הבאה.

Sending
User Review
5 (2 votes)